.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران خبر داد:
هشتمین جشنواره فناوری اطلاعات و دولت الکترونیک مازندران برگزار می شود
شمال نیوز: مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران گقت: برگزاری هشتمین جشنواره فناوری اطلاعات و دولت الکترونیک مازندران- دیماه 94 در ساری برگزار می شود.

شمال نیوز: در راستای برگزاری هشتمین جشنواره فناوری اطلاعات و توسعه دولت الکترونیک در تاریخ 16 الی 19 دیماه سال جاری، جلسه ای با حضور نمایندگان دستگاهها، سازمان ها، بانک ها، سازمان نظام صنفی و .... در اتاق اصناف مرکز استان برگزار گردید.

به گزارش شمال نیوز،مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران با اشاره به اینکه این جشنواره نخستین جشنواره ای است که با هماهنگی و تعامل بخش دولتی و خصوصی برگزار خواهد شد ابراز امیدواری کرد: این رویداد می تواند نقطه عطفی در استفاده از ظرفیت های دستگاههای اجرایی و فعالان بخش خصوصی در زمینه ارتباطات و فناوری اطلاعات باشد. ایشان ظرفیت ها و پتانسیل این حوزه را در استان بسیار مناسب ارزیابی نموده و عنوان داشت مازندران با دارا بودن زیرساخت ها و نیرو انسانی متخصص می تواند گام های مناسبی را در این حوزه بردارد.

يداله طهماسبي با اشاره به اینکه استاندار محترم نگاه و تاکید ویژه ای به حوزه فناوری اطلاعات و همچنین توسعه دولت الکترونیک دارند افزود: حضور دستگاههای ارائه کننده خدمات در این جشنواره از جمله تاکیدات دکتر فلاح بوده است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان با اشاره به اینکه جلسات کارگروه توسعه دولت الکترونیک استان بصورت مستمر و منظم برگزار می شود اذعان داشتند: این کارگروه در سطح فرمانداری ها و دستگاههای اجرایی نیز تشکیل شده که تاکنون بیش از 950 مصوبه در این جلسات به تصویب رسیده است.

همچنین در این جلسه عباس رمدانی رییس سازمان نظام صنفی استان، با اشاره به اینکه این جشنواره با همکاری استانداری مازندران، اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات، سازمان صنعت، معدن و تجارت، سازمان نظام صنفی رایانه ای و اتاق اصناف استان برگزار خواهد شد، خاطر نشان کرد، بخش های دولتی و خصوصی استان می توانند آخرین اقدامات و دستاوردهای خود را در حوزه ICT در این جشنواره به نمایش بگذارند.

وی با اشاره به اینکه این جشنواره از لحاظ دارا بودن پشتوانه بخش دولتی با 7 جشنواره ای که در سال های گذشته برگزار شده متفاوت است، ابراز داشت بخش های خصوصی از این فرصت بدست آمده باید نهایت استفاده نمایند تا با همکاری و تعامل هر چه بیشتر با بدنه دولتی شاهد رشد روزافزون حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان باشیم.

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.268 seconds.